NAJČEŠĆA PITANJA

Informacije o najčešćim pitanjima koje nam klijenti postavljaju

Ovde možete saznati koja su najčešća pitanja naših klijenata i dobiti najpreciznije moguce odgovore. Ukoliko imate dodatnih pitanja, pišite nam ili nas pozovite.

Pišite nam i informišite se o najnovijim vestima

Možete nas pozvati izmedju 8:00h i 16:00h od ponedeljka do petka


KONTAKT


  • Bulevar patrijarha Pavla 30
  • 064 64 95 888 ( dežuran broj )
    064 64 96 380
  • 064 649 5881
  • office@bisfacility.rs
  • Pon - Pet: 8:00 - 16:00

NAJČEŠĆA PITANJA


Čime se bavi facility management?
Bavi se upravljanjem uslugama neophodnim kako bi nekretnina funkcionisala u skladu sa postavljenim standardima kvaliteta i zakonskom regulativom.
Šta sve obuhvata garancija?
Građevinski radovi 2 godine
Instalacije vodovoda i kanalizacije 2 godine
Instalacije centralnog grejanja 2 godine
Instalacije slabe i jake struje 2 godine
TV instalacija 2 godine
Šta ne spada pod garanciju?
Garancija ne obuhvata sve one stvari koje spadaju pod tekuće održavanje objekata, kao što mogu biti: Svetleća tela svih vrsta - sijalice, zamena gurtni i roletni, wc daske, ulazna brava od stana itd.
Navedene stvari se kontrolišu prilikom preuzimanja stana što je obezbeđeno i zapisnikom o primopredaji nekretnine.
Do gubitka garancije dolazi ukoliko:
Nestručna lica ugrađuju klimatizaciju na krov i time prouzrokuju oštećenje krovnog omotača.
Oštećenje oluka i svih sastavnih delova ukoliko dođe do nasilnog udaranja, fizičkog odlamanja ili zagrevanja oluka radi topljenja snega i leda.
Ukoliko vlasnici ili korisnici stanova svojom nepažnjom izazovu požar - poplavu i time dođe do oštećenja stvari i delova koji su u garantnom roku. Za sanaciju oštećenih delova biće odgovorno lice koje je štetu prouzrokavalo.
Garancija ne važi ukoliko dođe do oštećenja usled vremenskih nepogoda, požara, poplava, zemljotresa, ratnih dejstava ili eventualno pojavom klizišta.
Kako i kome da prijavim reklamacije?
Reklamacije možete prijaviti na više načina.
  1. Slanjem formulara za prijavu reklamacija na adresu, uz povratnicu
    Bulevar patrijarha Pavla 30
    Za Building and Interior Solutions Doo
    21000 Novi Sad
  2. Slanjem popunjenog formulara na e-mail
  3. Popunjavanjem upitnika na sajtu